Кариери Новини и прессъобщения Бюлетини Събития Прессъобщения ERGA Доклади и позиции ERGA
СЕМ за потребителите
Публичен регистър
Резултатите от наблюдението, осъществено от СЕМ, на отразяването от електронните медии на предизборната кампания за Европейски Парламент 2014 г.
Начало » Новини
					04 Юли 2014 
					
					
                    
					
					
									
					 					
							
						
						
						
																		
						
													
Иво Атанасов: Медиите изпускат влиянието си върху вота - в. “Дума”, 14.06.2014 г.
													
Бареков с най-много тв появи по време на кампанията. в. “Дума”, 13.06.2014 г., с. 22
													
Кои партии са предпочитани и отбягвани от медиите преди изборите, в. “Капитал”, 11.06.2014 г., с.8
													
СЕМ обобщи предизборната кампания като балансирана - в. “Дума”, 11.06.2014 г., с. 4
													
СЕМ: Без нарушения в телевизиите и радиата по изборите – в. “24 часа”, 11.06.2014 г., с.4
													
Георги Лозанов: Българският избирател не поощрява негативизма в посланията -Радио „Фокус”, „Добро утро, България”, 10.06.2014 г.
													
Медиите със слаба роля върху формирането на вота - novini.bg, 10.06.2014 г.
													
Бареков шампион по тв присъствие на еврокампанията - news.ibox.bg, 10.06.2014 г.
													
Георги Лозанов: Ролята на медиите върху формирането на вота е слаба - Българска телеграфна агенция, 10.06.2014 г.
													
Георги Лозанов: Големите национални медии се държаха балансирано и коректно като цяло в тази кампания - Българско национално радио, програма “Хоризонт”, “Преди всички”, 10.06.2014 г. 
													
СЕМ: Медиите дадоха равен достъп на партиите - bnews.bg, 10.06.2014 г. 
													
За СЕМ предизборната кампания е преминала меко и балансирано - actualno.com, 10.06.2014 г.
													
Георги Лозанов: Кампанията може да стане ревю на политици с раирани дрехи – в. “Труд”, 08.05.2014 г., с. 14-15
													
Интервю с Георги Лозанов - Българска телеграфна агенция, 27.04.2014 г.
													
Интервю с Георги Лозанов - Българско национално радио, програма “Хоризонт”, “Неделя150”, 27.04.2014 г.
													
СЕМ ще следи под лупа предизборните предавания на медиите – в. “Сега”, 26.04.2014 г., с.2
													
СЕМ призова медиите за балансирано отразяване на предизборната кампания – в. “Земя”, 25.04.2014 г., с. 3
													
ЦИК и СЕМ с надежди за европейско поведение на медиите през кампанията - news.ibox.bg,  24.04.2014 г.
													
ЦИК и СЕМ подписаха споразумение за прозрачно и обективно отразяване на предизборната кампания за Европейски парламент - focus-news.net, 24.04.2014 г.
													
ЦИК и СЕМ се надяват на евровот по правилата. Подписаха споразумение за обективно отразяване на кампанията за ЕП - dnes.bg, 24.04.2014 г.
													
СЕМ сключи споразумение с ЦИК за наблюдение на медиите - capital.bg, 24.04.2014 г.
													
Интервю с Иво Атанасов - Българско национално радио, програма “Хоризонт”, “Преди всички”, 23.04.2014 г.
												
						
									
            
Иво Атанасов: Медиите изпускат влиянието си върху вота - в. “Дума”, 14.06.2014 г.
													
Бареков с най-много тв появи по време на кампанията. в. “Дума”, 13.06.2014 г., с. 22
													
Кои партии са предпочитани и отбягвани от медиите преди изборите, в. “Капитал”, 11.06.2014 г., с.8
													
СЕМ обобщи предизборната кампания като балансирана - в. “Дума”, 11.06.2014 г., с. 4
													
СЕМ: Без нарушения в телевизиите и радиата по изборите – в. “24 часа”, 11.06.2014 г., с.4
													
Георги Лозанов: Българският избирател не поощрява негативизма в посланията -Радио „Фокус”, „Добро утро, България”, 10.06.2014 г.
													
Медиите със слаба роля върху формирането на вота - novini.bg, 10.06.2014 г.
													
Бареков шампион по тв присъствие на еврокампанията - news.ibox.bg, 10.06.2014 г.
													
Георги Лозанов: Ролята на медиите върху формирането на вота е слаба - Българска телеграфна агенция, 10.06.2014 г.
													
Георги Лозанов: Големите национални медии се държаха балансирано и коректно като цяло в тази кампания - Българско национално радио, програма “Хоризонт”, “Преди всички”, 10.06.2014 г. 
													
СЕМ: Медиите дадоха равен достъп на партиите - bnews.bg, 10.06.2014 г. 
													
За СЕМ предизборната кампания е преминала меко и балансирано - actualno.com, 10.06.2014 г.
													
Георги Лозанов: Кампанията може да стане ревю на политици с раирани дрехи – в. “Труд”, 08.05.2014 г., с. 14-15
													
Интервю с Георги Лозанов - Българска телеграфна агенция, 27.04.2014 г.
													
Интервю с Георги Лозанов - Българско национално радио, програма “Хоризонт”, “Неделя150”, 27.04.2014 г.
													
СЕМ ще следи под лупа предизборните предавания на медиите – в. “Сега”, 26.04.2014 г., с.2
													
СЕМ призова медиите за балансирано отразяване на предизборната кампания – в. “Земя”, 25.04.2014 г., с. 3
													
ЦИК и СЕМ с надежди за европейско поведение на медиите през кампанията - news.ibox.bg,  24.04.2014 г.
													
ЦИК и СЕМ подписаха споразумение за прозрачно и обективно отразяване на предизборната кампания за Европейски парламент - focus-news.net, 24.04.2014 г.
													
ЦИК и СЕМ се надяват на евровот по правилата. Подписаха споразумение за обективно отразяване на кампанията за ЕП - dnes.bg, 24.04.2014 г.
													
СЕМ сключи споразумение с ЦИК за наблюдение на медиите - capital.bg, 24.04.2014 г.
													
Интервю с Иво Атанасов - Българско национално радио, програма “Хоризонт”, “Преди всички”, 23.04.2014 г.